Virtuální hotel
Mít v současnosti hotel nebo penzion není vůbec snadné, protože současná klientela je v současné době velmi náročná a lidé by chtěli mnoho muziky za málo peněz. Hoteliér se musí pěkně ohánět, aby nalákal zákazníky a aby s ním byl zákazník spokojen. I když, co si budeme namlouvat, jsou typy lidí, kteří nikdy nebudou spokojeni s ničím. Existuje mnoho strategií, jak získat klientelu. Jedním ze způsobů je nepochybně kvalitní prezentace webových stránek. I když nabízíte voucher na slevovém portálu, i když si danou službu potenciální zákazník vyhledá přes Booking, vždycky nakonec navštíví webové stránky daného hotelu, aby se seznámil s bližší nabídkou a také s kulturou hotelu, která se nutně v kvalitě webových stránek odráží.
Co by nemělo chybět
Jaké náležitosti by kvalitní webové stránky hotelu měly obsahovat?
· Vkusná, ale jednoduchá grafika. Není vhodné, aby grafika byla přeplácaná, v takové podobě by se mohly ztrácet důležité informace.
· Logo hotelu. Výstižné logo je velmi důležité. Je to značka, která by se měla posléze objevit na všech materiálech.
· Přehledně řazené kategorie. Zákazník by měl najít to, co potřebuje během několika kliků. Například nabídku ubytování, možnost seznámit se s jídelním lístkem. Měl by najít i ty informace, které vlastně nehledá. To znamená nabídka pobytových balíčků v hlavním menu, aby se zákazník do zařízení rád vracel. Nebo, že nabízíte také konferenční sály, takže návštěvníka může napadnout, že by zde bylo dobré realizovat nějakou firemní konferenci.
· Seo optimalizace. Můžete mít dokonalé stránky, ale celkem k ničemu Vám to nebude, pokud nebudete dohledatelní na internetu.
· Odkaz ze sociálních sítí. Určitě se naučte využívat pro komunikaci se zákazníky sociální sítě. Je ovšem důležité, abyste byli na těchto sítích aktivní, abyste seznamovali zákazníky s aktuální nabídkou balíčků, gastronomických počinů, případně akcí, které se ve Vašem hotelu budou konat.